Abu Bakar Abi Maryam melaporkan bahawa beliau mendengar Rasulullah s.a.w telah bersabda :

"Akan tiba suatu zaman dimana tiada apa yang bernilai dan boleh digunakan oleh umat manusia. Maka simpanlah dinar dan dirham (untuk digunakan)"

Musnad Imam Ahmad Ibn Hanbal
Sunday 29 May 2011
Aslmkum semua..semoga semua sihat dan gembira selalu. Sekarang musim cuti sekolah dan musim orang buat kenduri kahwin jadi sibuk sikitla dengan menghadiri majlis kenduri ni kelmarin kena 3 jemputan hari ni 3 juga kawan2 macamana saya rasa lebih banyak terima undangan dari saya.
Walau apa pun TAHNIAH buat En.Zambri (One Drop) kita kerana pagi ni dia berjaya dengan sales dia yang pertama saya harap ini satu permulaan yang baik buat En. Zambri dan mudah-mudahan dia akan berjaya dengan sales yang seterus dan dapat mengembangkan lagi jenama kita Hijrah Dinar dipersada perniagaan jual dan beli emas ini.
Sebelum ini En.Zambri adalah salah seorang pengedar minyak wangi One Drop Perfume yang berjaya, muka dia ni 2@3 kali juga masuk kat metro dan sekarang ni mengembangkan lagi bidang perniagaan beliau kepada emas pula. Semoga En.Zambri dapat mengulangi kembali kejayaan beliau sepertimana dengan One Drop Perfume.

0 comments:

Post a Comment

HIJRAH DINAR PRICE

HIJRAH SILVER PRICE

KITCO SPOT PRICE

MALAYSIAN SPOT PRICE


ShoutMix chat widget

Shout Box

About Me

My Photo
Admin Hijrah Dinar
View my complete profile

Followers

Blog Archive

Powered by Blogger.